Toneelkaarten.nl

Reserveer uw toneelkaarten online.

Hoe maak ik een reservering?

Kies op hoofdpagina de vereniging van je keus -> kies "Reserveer" bij de gewenste datum -> vul de gegevens in en reserveer -> ga naar je mailprogramma en bevestig door op de link te klikken (link blijft 48 uur geldig). Vervolgens krijg je een mail met daarin je reserveringsnummer.

Hoe kun je het aantal gereserveerde plaatsen veranderen?

Kies op hoofdpagina de vereniging van je keus -> kies "Reservering wijzigen" -> volg de instructies -> Vervolgens krijg je een mail met daarin je reserveringsnummeren het gewijzigde aantal.

Ik wil van dag veranderen. Hoe kan ik dat doen?

Dat doe je door de reservering op de al gereserveerde dag te annuleren en op de gewenste dag opnieuw te bestellen en bevestigen.

Waarom krijg ik geen bevestigingsmail?

Er wordt altijd een bevestigingsmail gestuurd. Het kan zijn dat je het verkeerde mailadres hebt gebruikt of dat de mail in je 'spam' of 'ongewenste mail' is geplaatst. Ga in het laatste geval naar de bewuste map.

Waarom werkt mijn bevestigingsmail niet?

De bevestiging moet binnen 48 uur naar reservering plaatsvinden. Daarna vervalt de reservering. Dit om fouten door foute emailadressen en misbruik te voorkomen. Heb je niet binnen de 48 uur gereserveerd dan moet je een nieuwe reservering maken en wel binnen 48 uur bevestigen.

Krijg ik geen kaartjes?

Nee, je krijgt alleen een reserveringsnummer.

Moet ik betalen?

Nee, betalen via Toneelkaarten.nl kan niet. Je maakt alleen een reservering.

Ik heb geen e-mail. Wat nu?

Als u geen e-mailadres in kunt vullen, kunt u ook geen reservering maken via Toneelkaarten.nl

Kan ik telefonisch reserveren?

Via Toneelkaarten.nl in ieder geval niet. Maar misschien wordt bij de informatie van de toneelvereniging vermeld dat dit wel kan en hoe.

Mijn vraag staat niet in deze lijst.

U kunt altijd contact op nemen met ons via: contact@toneelkaarten.nl